Office Manager & HR ondersteuner

Job description

Werken bij een jonge, ambitieuze en snelgroeiende duurzame startup om actief bij te dragen aan het aardgasvrij maken van de gebouwde omgeving in Nederland? Ben jij een enthousiaste multitasker met sociale vaardigheden en houd je van afwisseling? Dan zoeken wij jou!


Wie ben jij?

  • Je bent een enthousiaste teamplayer.
  • Je houdt makkelijk overzicht en beschikt over veel organisatietalent.
  • Je werkt graag nauwkeurig, gestructureerd en hebt oog voor detail.
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een richting van support dienstverlening, secretariële dienstverlening, office management, financiële dienstverlening, oid.
  • Je vindt duurzaamheid erg belangrijk en draagt daarom graag bij aan onze missie om Nederland van het aardgas af te halen.


Wat ga je doen?

Een sterk team kan niet zonder een goede backoffice. Zeker in een groeiend team ontstaat er op verschillende plekken groeipijn. Wij zoeken daarom een executive assistant voor het MT. In deze rol heb je diverse verantwoordelijkheden, dus het is belangrijk dat je energie krijgt van een afwisselende rol.  Je neemt een PA-rol op je door te zorgen voor het agenda- en mailbox beheer van een aantal collega's uit ons Sales & Account team. Zo vervul je een rol als office manager en faciliteer je ons (groeiende) team van 30+ mensen in het uitbouwen van het bedrijf en het team. Hierdoor zorg je er dus voor dat de randvoorwaarden voor het team kloppen, zoals (post-covid-19) werken op kantoor en teamactiviteiten. Je vindt het leuk om met een grote verscheidenheid aan activiteiten het team te ondersteunen. Tot slot ga je nauw samenwerken met Naomi op het gebied van recruitment. Samen met Naomi zijn jullie verantwoordelijk voor een super strak recruitment- en sollicitatieproces voor onze kandidaten. Hierdoor ben je in deze rol constant in contact met zowel onze collega's intern als onze stakeholders extern (zoals onze partners, klanten en potentiële nieuwe collega's).


Concreet betekent dit voor jou:

  • Je bent verantwoordelijk voor agenda- en mailbox beheer van een aantal collega's uit het team.
  • Je zorgt voor een groen, fris en fijn kantoor. Je ben het aanspreekpunt als het gaat om vragen over kantoorzaken en office supplies (voor als we weer op kantoor mogen werken...). Je zorgt ervoor dat iedereen dan zijn en haar werk goed kan doen.
  • Je verzorgt, samen met Naomi, de organisatie voor diverse teamzaken, zoals kerstpakketten, locaties voor strategiedagen en strategieweekend en allerhande verzoeken vanuit het MT en het team.
  • Je ondersteunt Naomi bij het recruitmentproces (van sourcen tot intakes en begeleiden van kandidaten).
  • Je verbreedt ondertussen je kennis over de Nederlandse energietransitie en werken bij een scale up.
  • De exacte verdeling zal per week verschillen, maar in grote lijnen ziet je weekindeling er als volgt uit:
    • 40% Mail- en agendabeheer 
    • 30% Recruitment
    • 30% Kantoor en teamactiviteiten


Wat bieden wij je?

  • Een uitdagende baan bij een jonge, snelgroeiende en ambitieuze startup.
  • Eigen verantwoordelijkheden en de vrijheid om initiatieven zelf op te zetten.
  • Op dit moment werken we voornamelijk vanuit huis i.v.m. covid-19, maar we hebben een mooi kantoor in hartje Amsterdam.
  • Een leuk, hecht en jong team met veel ondernemerschap ervaring.
  • Een marktconform salaris, €2.250 - €2.750, afhankelijk van ervaring en vaardigheden.
  • Focus op persoonlijke ontwikkeling d.m.v. 1-1's en persoonlijk ontwikkelbudget.
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur.
  • Een laptop.
  • Pensioenregeling.
  • Straks weer uitmuntende bonenkoffie en dagelijkse lunch met het hele kantoor. Borrels op vrijdagmiddag, die nog wel eens kunnen uitlopen en teamactiviteiten na werk, zoals bootje varen aan het einde van de middag en apenkooien. Voor nu een maandelijkse thuiswerkvergoeding.

Requirements

Wat wij verwachten van jou?

  • Vereiste: Afgeronde HBO opleiding, met voorkeur in een richting van support dienstverlening, administratie, secretariële dienstverlening, financiële dienstverlening, oid. 
  • Vereiste: Je bent de Nederlandse taal machtig. We vragen minstens C1 (Advanced) niveau.
  • Vereiste: je bent op zoek naar een baan waar je op de lange termijn in kunt groeien, geen tussentijdse (bij)baan.
  • Pré1 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan op als office manager, personal assistant, executive assistant of als junior recruiter.
  • Préervaring met Exact Online en Google systemen zoals Gmail, GoogleSheets en GoogleDoc.
  • Pré: ervaring in de Energietransitie / duurzame energie branche. Vanzelfsprekend vind jij duurzaamheid een belangrijk onderwerp.
  • Je bent het type dat graag aan de slag gaat (een echte doener), met een positieve instelling en uitstraling, waardoor je niet snel in paniek raakt bij een overvolle mailbox.
  • Je werkt graag nauwkeurig, gestructureerd en hebt oog voor detail. Je schept makkelijk orde en behoudt deze ook.
  • Je beschikt over organisatietalent en bent handig met het managen van diverse mailboxen en agenda's.
  • Je bent een echte teamplayer en werkt graag mee aan het ontzorgen van ons team.
  • Je bent binnenkort beschikbaar voor 32 tot 40 uur in de week.


Wie zijn wij?

In 2015 zijn we Regionaal Energieloket gestart en inmiddels zijn we het grootste onafhankelijke online platform rondom duurzaam wonen. Onder het label Regionaal Energieloket zijn we duurzaamheidspartner van zo’n 50 gemeenten in Nederland (~3 miljoen inwoners). In 2019 is het Klimaatakkoord ondertekend. Een van de onderdelen in het Klimaatakkoord is het verduurzamen en aardgasvrij maken van woningen en wijken. In 2050 moeten alle wijken aardgasvrij zijn. En dat is precies waar wij gemeenten mee helpen. Als Regionaal Energieloket informeren we, in opdracht van gemeenten, woningeigenaren over hoe ze hun woning stap voor stap energiezuiniger en comfortabeler kunnen maken. Ook zorgen we ervoor dat we op buurt/wijk of gemeenteniveau woningeigenaren bundelen om samen duurzame maatregelen in te kopen om zo te profiteren van groepsvoordeel. Om de woningen daadwerkelijk te verduurzamen werken we samen met een landelijk netwerk van ruim 350 installatiebedrijven van zonnepanelen, isolatie-oplossingen en warmtepompen. De afgelopen jaren hebben we duizenden woningeigenaren geholpen aan een duurzamere woning. 


Bedrijfscultuur

We zijn een open organisatie en streven naar een diverse organisatie qua o.a. leeftijd, geslacht, seksuele voorkeur en culturele achtergrond. We nodigen iedereen (die enthousiast is over deze vacature en ons bedrijf) van harte uit om te reageren. Als team zijn we zeer ambitieus, maar nemen we onszelf niet te serieus. Aangezien je een groot deel van je leven doorbrengt met collega's, geloven we dat je dan maar beter kunt zorgen dat het dan ook leuk is. Daarom besteden we veel tijd aan de bedrijfscultuur. De mening van ieder teamlid doet ertoe. Een sterke feedback cultuur vinden we belangrijk en moedigen we aan. Je hebt de vrijheid om eigen initiatief te tonen en verantwoordelijkheid te pakken. Het team is inmiddels uitgegroeid naar meer dan 35 mannen en vrouwen en we groeien stevig door.

Geïnteresseerd?

Denk jij, na het lezen van deze vacature, dat jij voldoet aan het hierboven omschreven profiel? Dan is het nu aan jou. Jij hebt de mogelijkheid om ons te overtuigen van jouw kunnen. Dit doe je door, samen met je CV, een kort maar krachtige motivatiebrief in te sturen wanneer je solliciteert.


Sollicitatieproces
  1. Korte telefonische kennismaking met Naomi.
  2. Eerste gesprek online over werkervaring en CV, korte cases en persoonlijke vragen.
  3. Tweede gesprek online over competenties en vaardigheden aan de hand van vragen en cases.
  4. Een online persoonlijkheidstest.
  5. Referentie check bij vorige werkgevers.
  6. Derde gesprek, waar mogelijk fysiek over jou als persoon.
  7. Aanbod & start van de onboarding!
Je spreekt in het proces veel verschillende mensen uit ons team, zodat wij een gezamenlijk besluit kunnen nemen en jij al veel van je mogelijke collega's hebt leren kennen.


Vragen?

Heb jij vragen over deze vacature of wil je meer weten over Regionaal Energieloket. Neem dan contact op met Naomi Evers (HR & Recruitment), via naomi@regionaalenergieloket.nl.


Recruiter?

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature door een recruiter wordt niet op prijs gesteld.